niedziela, 28 grudnia 2014

4.

Bo czasami człowiekowi odechciewa się wszystkiego. Tak, tak stanowczo się teraz czuję. Trzy miesiące temu pisałam o znalezieniu idealnego mieszkania. I jak zwykle - kiedy na czymś mega mi zależy, coś się musi spieprzyć.

Mieszkanie jest, ale remont tak jakby dopiero się kończy. Na początku grudnia dopiero podłączono nam gaz i ruszyło ogrzewanie. Potem kuchnia, meble, pralka... Ale nadal właściciele nie wywieźli nam niepotrzebnych rzeczy, przez co nie możemy zrobić konkretnych porządków i wypakować naszych rzeczy z worków i pudeł. Miodzio, nie? Od końca października mieszkaliśmy w baaaaaaaaaardzo przeciętnych warunkach i dopiero teraz powoli (mega strasznie powoli) sytuacja zaczyna się stabilizować. Nie mogę powiedzieć, że właściciele naszego mieszkania są źli - bo nie są. Ale w kategorii nieogarnięcia życiowego zdobyliby wszystkie możliwe nagrody. Nie tak wyobrażałam sobie mój "początek dorosłego życia" i trochę mi to podcięło skrzydła.

I chyba stąd ta moja przerwa w pisaniu. Bo właściwie jak tu prowadzić bloga, kiedy w każdej notce będzie się psioczyć na to samo? Nie chciałabym być monotematyczna, a właściwie jedną z moich zasad życiowych jest "jeśli nie masz o czym mówić, lepiej nie mów nic" :) Nadchodzi nowy rok, więc postanowiłam sobie, że spróbuję wrócić do pisania. Czy uda mi się tego dotrzymać? Zobaczymy.

Od września zdążyłam uporać się ze skończeniem drugiego kierunku studiów. Jestem więc teraz magistrem filologii polskiej i dyplomowanym logopedą. Jestem też nadal bezrobotna, ale muszę spiąć się w sobie i mam nadzieję, że w styczniu w końcu uda mi się gdzieś zaczepić do pracy. Na razie zdaję się na gumtree, gdzie ogłosiłam się z tym, co umiem i lubię robić :)

REKLAMA! 
Gdyby ktoś z Was potrzebował korekty pracy dyplomowej czy czegokolwiek, polecam się: kliiiik! 
PO REKLAMIE!



Przypuszczam, że za kolejną notkę wezmę się już w styczniu. Dlatego wszystkim osobom, które zechciały wejść na mojego bloga i poświęcić czas na przeczytanie tej notki, życzę wszystkiego najszczęśliwszego w nadchodzącym 2015 :) Niech się spełniają wszystkie marzenia!

22 komentarze:

  1. Życzę tego żeby właściciele mieszkania byli bardziej ogarnięci hihi.
    Co powiedziałabyś na wspólną obs?Jeśli się zgadzasz zacznij,na pewno się zrewanżuje ♥
    Pozdrawiam cieplutko http://anima-viliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wszystkiego najlepszego :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalny blog! Mnie studia czekają za rok i już mnie to przeraża ;)

    Zapraszam cię również do mnie na rozdanie z okazji moich 18-tych urodzin! Wygrania rzeczy od Bershka i Wibo :)
    SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie sobie uświadomiłam "tytuł" posta... nie, nic... przecież.
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu post! Już myślałem, że po 3 koniec... na szczęście nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w znalezieniu pracy, choć w naszym zawodzie wszystko odbywa się po znajomościach. Cóż : karta nauczyciela to złoty dzban - każdy chce ją mieć.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie szukaj pracy na Gumtree! większość ofert tam jest lipna albo nieaktualna. wysyłaj CV od razu do firm, nawet wtedy, jeśli nie prowadzą rekrutacji. - do gazet, portali, szkół, zależy, gdzie chcesz pracować i co robić. powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci tego , aby wszystkie problemy , rozwiązały się niebawem : ) . Pozdrawiam !
    + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłam tutaj przez przypadek, ale bardzo mi się tutaj podoba. Myślę, że będę wpadać częściej ;) co prawda ja dopiero mam zamiar rozpocząć studia, ale twoje wpisy bardzo mi się podobają :) jeśli miałabyś ochotę to zapraszam do siebie: http://jewellery-fashion-leisure.blogspot.com/ Co powiesz na obserwację za obserwację? Daj odpowiedź na moim blogu ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Notka jest bardzo fajna :) co prawda ja jeszcze jestem na zupełnie innym etapie życiowym i do studiów mam jeszcze trochę czasu to jednak fajnie sobie poczytać. Bardzo mi się podoba ta i wcześniejsze posty :)

    Wspólna obserwacja?
    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie powodzenia w znalezieniu pracy :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego Nowego Roku, żeby wszystko się ułożyło po Twojej myśli :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Happy New Year!!! nice blog!!
    would you like to follow each other? let me know....I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much for your visit!!! I follow you!!!:)))

      Usuń
  14. powodzenia w szukaniu pracy! niestety teraz nie jest z tym łatwo :( ale mam nadzieję, że Ci się uda!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń