wtorek, 30 grudnia 2014

5. (czyżby podsumowanie roku?)

Tak, tak, wiem. Kolejną notkę miałam napisać już w nowym roku. Ale to tylko udowadnia, że nie mogę sobie zakładać jakichś postanowień, bo rzadko kiedy się z nich wywiązuję :)
Podsumowanie roku nie jest chyba aż takim głupim pomysłem. Podobno ma to swoiste "działanie terapeutyczne", więc właściwie... czemu nie? Tylko czy mój rok był na tyle ciekawy, że w ogóle jest co podsumowywać? Popatrzmy...

1. Skończyłam studia na obu kierunkach i pomyślnie się obroniłam. Od lipca jestem magistrem filologii polskiej, a od listopada dyplomowanym logopedą. Oczywiście wybrałam sobie takie kierunki, po których pracy od razu z uściśnięciem dłoni nie znajdę. Ale jedno mogę stwierdzić ze spokojnym sumieniem - studiowałam to, co chciałam i to, co lubiłam :)

Pani Magister :)

2. Kolejny Zlot Fanów Afromental, kolejne koncerty i kolejny rok funkcjonowania OFFA. Bo Afro to bardzo istotna część mojego życia, niezmiennie już od ponad pięciu lat :) Tegoroczny zlot był chyba najlepszym ze wszystkich, najbardziej luźnym i rodzinnym. A my po raz kolejny zostałyśmy utwierdzone przez chłopaków, że warto robić to, co robimy, a AfoGang nie ma sobie równych <3

po 5 latach znajomości dorobiliśmy się z Tomaszem selfiaka ;)

3. Kolejny rok z Tratwą. Bo jak nie my to kto? :) Tratwa Squad to moje najlepsze i najbardziej zwariowane przyjaciółki. I choć jesteśmy porozrzucane po Polsce (może to i lepiej, bo nie mamy siebie dość :P) to trwamy razem już od lat. Wspólne zainteresowania, wspólne głupie fazy, które rozumiemy tylko my (pozdrawiam Alibabę i sezam!), wszelkie wzloty i upadki, przez które przechodzimy razem. Wszystkim życzę takiej przyjaźni, jaką ja mam z dziewczynami :)

takich czterech jak nas pięć to nie ma ani jednej ^^
4. I kolejny rok z Wojtkiem. Co tu dużo mówić - znalazłam kogoś, kto jest do mnie bardzo podobny i już drugi rok dobrze nam się ze sobą żyje. Niczego więcej mi nie potrzeba :)

<3
5. Zmiany, zmiany, zmiany. Nowa sytuacja życiowa, nowe mieszkanie, nowe otoczenie. Powoli odcinam się od ludzi, którzy nie wpływali na mnie dobrze, przy których moje nerwy były strasznie nadszarpane (sama się sobie dziwię jak długo byłam w stanie pewne rzeczy wytrzymać...). Teraz to MOJE życie, moja (o zgrozo!) dorosłość i będę starała się budować swoje otoczenie tak, jak ja tego chcę :)


Tym razem to już naprawdę ostatnia notka w tym roku ;)
Więc jeszcze raz:
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2015 DLA WSZYSTKICH!
Oby był jeszcze lepszy i niech spełniają się w nim wszystkie marzenia :)

13 komentarzy:

  1. Uwaga, zaczynam:
    TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMAAAAAAAAAAAAAAAASZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Już :)

    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne podsumowanie roku :)) i w sumie zazdrosze Ci że wiedziałaś że nie bedziesz mieć pracy a i tak robiłaś to czego najbardziej chciałaś :)

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No i dobrze, ze studiowałaś to co chciałaś a nie po czym będę mieć prace i będę z niej niezadowolona.. :D
    Obserwuje i pozdrawiam Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Follow me i follow back?! :)


    http://betrendylbeyourself.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że to był dobry rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To wspaniale , że ten rok dobrze Ci minął : ) . Pozdrawiam !
    + Obserwuje i zapraszam do siebie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. OOO! Świetne podsumowanie :) Widać, że ten rok był bardzo dobry. Życzę Ci aby 2015 był jeszcze lepszy! ;)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na bloga zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Great Post ! İ love this blog <3
    i am following you !
    You can also follow me please kisses <3
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  10. Super że tak udane masz życie :)
    P.S Nominowałam cię do Liebser Blog Award. Szczegóły na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń