niedziela, 4 stycznia 2015

6. (trochę blogowej zabawy ;))

Chyba za stara jestem na wszelakie zabawy, ankiety itp. na blogu. Ale skoro już zostałam nominowana do Liebster Blog Award, postanowiłam, że odpowiem na pytania, polecę bloga, którego lubię - ale bez dalszych nominacji i innych cudów :) Zrobię to na swoich zasadach, bo kto mi zabroni?

Nominowała mnie Marysia z malinkamojabajka.blogspot.com - i wymyśliła takich oto 11 pytań:

1. Co sądzisz o moim blogu? Oceń w skali 0-10.
Jak na tak młodą osobę blog prowadzony jest całkiem ciekawie i mądrze, podoba mi się tak na 6-7 :)

2. Twój ulubiony kolor? 
Zielony i czarny :)

3. Twoja największa wada?
Lenistwo, obżarstwo, fobia społeczna.

4. Na ile % oceniasz samą siebie?
Na mało, po prostu mało.

5. Ulubiony film?
Za dużo ich oglądam, żeby wybrać jeden. Ale w czołówce na pewno wszystkie części Iron Mana + Avengers, Gwiazd Naszych Wina, Niezgodna, mega dużo bajek i animacji :)

6. Jaką miałaś średnią w poprzednim roku?
Nie liczyłam średniej na studiach, ale na dyplomie magisterskim mam 4 :)

7. Co najbardziej lubisz robić?
Jeść, spać, przytulać się :)

8. Jak często dodajesz wpisy?
To zależy od tego, czy mam akurat o czym pisać.

9. Jakim aparatem/telefonem robisz zdjęcia?
Nikon D40 / Samsung Galaxy XCover 2

10. Masz ulubionego bloga?
Polecam, zapraszam! :)

11. Jakie masz plany na ten rok? Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
Lubię swoje życie takie, jakim jest :) Przydałoby się tylko znaleźć jakąś pracę i się troszkę ogarnąć życiowo.

***

No, zawsze to kilka informacji na mój temat. Nie lubię mówić o sobie, ale odpowiadania na konkretne pytania przychodzi mi dość łatwo. Raczej nie mam tutaj zbyt wielu czytelników, ale gdyby jakimś cudem ktoś chciałby się czegoś o mnie dowiedzieć - śmiało, pytajcie w komentarzach :)

Okej, dosyć zabawy. W następnej notce trzeba będzie już wrócić do tematyki bloga ;)

5 komentarzy:

  1. Twój ulubiony wokalista to...? Tak, masz odpowiedzieć xD
    Dziękuje za wyróżnienie blogowe - panda taka wow :D
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy blog i piszesz inteligentnie !
    PS Ładny szablon! ♥
    może obserwacja za obserwacje? daj znać u mnie :3
    zapraszam do siebie KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  3. You have a beautiful blog and I'm follow you)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice blog. I like them. I fllow you, could you follow back, pls:

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń